masa ari sukan bulan mac tuh....

Posted by Danial Nor Rafeeq topic :

korang semua tau tak?masa ari sukan ar tuh kan..aku ni ar tpaksa masok perbarisan unit berunifom ko tau tak?benci tul!masa percubaan utk lari pecut 100 meter tuh..aku nombor 1 korang tau tak?pastu masa percubaan kedua pulak..aku kena lawan ngan abang senior-senior aku tuh..mana aku tak kalah!mestilah aku kalah!hish!tak adil!pastu kan..masa latihan utk ari sukan tuh kan..cikgu ingatkan nak test ar lumba lari semua tuh ar..acara-acara sukan tu lah kan..pastu ramai giler kot orang pengsan tengah padang tuh..hahaha..lawak giler!!aku sampai nak tepengsan gak..tapi aku ni kan strong little boy..haha..agaknye cikgu tak sedar kot..sebab semua cikgu yang telibat kan dok rehat bawah kemah..ee..benci tol!pastu mase ari sukan tuh kan..panas terik kot!lagila ramai orang yang pengsan kat tengah tengah padang tuh..sian diorang tuh..pastu x pasal2 aku pun rase lapar smacam je..ape lagi..aku pegi ar kantin nak gi makan jap..pastu aku ngan kawan lepak kat kantin jap..pastu kitorang tak sedar lak..da pukol 11.45 da..ape lagi..kitorang pegi la padang pastu cikgu wat pengumuman semua tuh..pastu semua orang balik...

0 Critics: